~stand together~

sixth batch sambestarian's blog

assalammualaikum dan salam sejahtera kepada semua....

alhamdulillah saya panjatkan kepada Ilahi.. akhirnya saya dan beberapa orang lagi rakan telah bekerjasama untuk menubuhkan sebuah blog ataupun halaman sendiri untuk pelajar SAMBESTARI generasi ke enam...

pada permulaannya saya hanya ingin menubuhkan blog untuk kelas sahaja.. tetapi alang2 telah terlanjur dan memikirkan tidak elok ade 'assabiyah'.. saya membuka minda untuk menubuhkan blog ini.. pada permulaannya saya berasa amat malu dan rendah diri untuk mendedahkan blog ini memandangkan ianya hanya blog yang biasa....

terima kasih kepada semua yang telah menerima jemputan saya untuk menjadi AUTHOR...
mungkin ada yang keliru apabila mendapat invitation itu.. sebenarnya, apabila anda menjadi AUTHOR anda boleh mengePOST(maaf, bahasa melayu salah) apa saja yang anda inginkan dan segala info yang anda ingin kongsi bersama... tidak semestinya apabila anda menerima invitation itu anda di kehendaki menjadi FULLY ADMIN..



Anda hanya perlu mengepos segala maklumat dan informasi terkini sahaja.. ini juga adalan cara untuk anda menjadi seorang sukarelawan(saya bukan hendak paksa anda).. cume mengharapkan ramai lagi yang dapat berkongsi sesuatu...saya tahu ramai yang sibuk dan mempunyai kerja yang lagi penting...dan seperti saya katakan tadi saya tidak berhak memaksa anda..

saya juga ingin mencadangkan beberapa post yang berlabel seperti..
-catatan perantau
-tips2 yang berguna
-resepi(dari dalam dan luar negara)
-pengumuman(hebahan)
(sesiapa yang ada lagi cadangan boleh ajukan di sini)

nampaknya itu sahaja dari saya.. maaf jika artikel ini seperti RAYUAN saje bunyinya.. mungkin ada yang bertanggapan begitu.. tapi.. tidak kiralah ape yang anda katakan..kami akan cube menghidangakan segala informasi dan mklumat terkini untuk anda PEWARIS GENERASI BESTARI,PEMANGKIN KEGEMILANGAN UMMAH....

InsyaAllah saya akan cube 'menaik taraf' blog ini ke peringkat yang lagi 'sempurna'

akhir kalam... segala salah silap harap di maafkan atas keterlanjuran kata-kata saya dalm post ini...

wallahualam

p/s:sesiapa yang ingin menjadi AUTHOR lagi.. sila bagi link email anda..same ada di sini ataupun dalam "INTERAKTIF MESSAGE"

4 KOMENTAR:

TO: Ir nur syafiqa

salam..mintak reinvite aku ley?aku terdelete emel tu..emel awan mendung tu ek..

salam...
spe admin blog nie??
syukran ats usaha create blog nie !!!
=)
smoge byk info anda semua leyh ltk !!
=)
apepun, miss batch 6 of sambest !!
smuge dpt uat perjumpaan alumni satu hari nnt ~
=)

huhu.. admin ramai olie...
tapi kebanyakannya lelaki je..dak pempuan xramai.. olie.. join la ktorg

bley gakk~
invite la aku ~
okey??

Labels

Blogumulus by Roy Tanck and Amanda Fazani

Chat Box